محصولات پلاستیک  ( 43 محصول وجود دارد. )

محصولات پلاستیک
  • تولید انواع محصولات بادی پلاستیک

تولید ظروف، بطری ها،مخازن پلاستیکی،ومحصولات پلاستیکی ازجنس PE,PP,PA که مورد نیاز صنایع غذایی،دارویی،آرایشی و بهداشتی،صنایع پتروشیمی مانند انواع ظروف حجم دار 4 لیتری ،ظروف شامپو،مایع لباسشویی وسایر ظروف این صنایع در تخصص ماست.

مراحل کنترل کیفیت محصولات تولیدی در حین و پس از تولید مطابق با استانداردهای محصول برای داشتن بهترین کیفیت اعمال می گردد.

  •  تولیدی انواع محصولات تزریقی پلاستیک

 توانایی تولید انواع قطعات و اتصالات پلاستیکی تزریقی از جنسPA PE,PP,ABS, و ...نظیر انواع درب بطری و ظروف ،لوازم خانگی ،پزشکی،بهداشتی و شوینده،قطعات خودرو و وسایل نقلیه.

از مهم ترین عوامل تولید محصولات تزریقی با کیفیت تنظیمات دستگاه و نحوه نگهداری قالب می باشد ما با بهره گیری از دستگاههای مدرن و کارشناسان فنی خبره روند تزریق مواد را کنترل و محصولات یکنواخت و با کیفیت را در اختیار مشتریان قرار می دهیم.
مراحل کنترل و کیفیت محصولات تولیدی در حین و پس از تولید مطابق با استاندارد های محصول برای داشتن بهترین کیفیت اعمال می گردد.

  •  طراحی و ساخت انواع قالبهای تزریق و بادی پلاستیک

نقشه کشی،مدل سازی و ساخت قالبهای صنعتی پلاستیکی وقطعات پلاستیکی و قالبهای صنعتی و پزشکی

اهمیت قالب برای تولید محصولات پلاستیکی با کیفیت بالا امری انکار نا پذیر است.با توجه به این نکته که درفرایند قالب گیری پلاستیک قالبها تحت بار شدید قرار می گیرند و به صورت مکرر در تولید قطعه استفاده می شوند.داشتن بالاترین عمر مفید یکی از لازمه های اصلی قالب است .عمر مفید قالب و کارایی آن علاوه بر طراحی اولیه و نگهداری در حین تولید به عواملی مانند جنس،عملیات حرارتی و ماشینکاری آن بستگی دارد.

قالب های تولید شده در این واحد صنعتی تا 100000 ضرب دارای گارانتی می باشد.

از جمله خدمات ارائه شده در این واحد صنعتی:

  • ساخت و تولید انواع قالب های پلی اتیلن بادی و تزریقی
  • طراحی و ساخت قالب های پلاستیک صنعتی و پزشکی
  • ساخت قالب های فول ها ترانربرای تیراژ بالا
  • مشاوره در طراحی و ساخت قالب های تزریق پلاستیک



  •  مشاوره در انتخاب مواد پلیمری مورد نیاز محصولات و تامین آن

بر اساس رنگ مد نظر ،فرمولاسیون مستربچ و درصد نهایی مصرف متفاوت است.استفاده از سیستمهای مناسب جهت توزین ،اختلاط مستر بچ رنگی و اعمال فرآیند کنترل کیفیت رنگ مناسب می تواند تکرار پذیری محصول نهایی را تضمین کند. مستر بچ به عنوان رنگ دهنده پلیمر در صنعت مورد استفاده قرار میگیرد و کیفیت مستر بچ نیز با کیفیت محصولات ارتباط مستقیمی دارد برای داشتن محصولی با ظاهری زیبا و کیفیتی مناسب توجه به فاکتورهایی نظیر :عوامل بهداشتی ،غلظت،مقاومت حرارتی،شکل ظاهری مستر بچ بسیار با اهمیت است این افزو دنیها گاهی علاوه بر ایجاد رنگ مطلوب محصول نهایی باعث بهبود و اصلاح خواص فیزیکی ،مکانیکی محصول نیز می شوند.  

  •  مشاوره در انتخاب رنگ مصرفی مورد نیاز و تامین آن

بر اساس رنگ مد نظر ،فرمولاسیون مستربچ و درصد نهایی مصرف متفاوت است.استفاده از سیستمهای مناسب جهت توزین ،اختلاط مستر بچ رنگی و اعمال فرآیند کنترل کیفیت رنگ مناسب می تواند تکرار پذیری محصول نهایی را تضمین کند.

مستر بچ به عنوان رنگ دهنده پلیمر در صنعت مورد استفاده قرار میگیرد و کیفیت مستر بچ نیز با کیفیت محصولات ارتباط مستقیمی دارد برای داشتن محصولی با ظاهری زیبا و کیفیتی مناسب توجه به فاکتورهایی نظیر :عوامل بهداشتی ،غلظت،مقاومت حرارتی،شکل ظاهری مستر بچ بسیار با اهمیت است این افزو دنیها گاهی علاوه بر ایجاد رنگ مطلوب محصول نهایی باعث بهبود و اصلاح خواص فیزیکی ،مکانیکی و غیره نیز می شوند.  

  •  مشاوره در شناخت بازار های هدف محصولات پیشنهادی و ارائه راهکارهای بازاریابی موفق

نوشتن و ارایه طرح بازارابی محصولات(MARKETING PLAN)،ارائه راهکار های افزایش فروش

محصولات
در صفحه
نمایش 41 - 43 از 43 قلم کالا
نمایش 41 - 43 از 43 قلم کالا